fredag, mars 20, 2009

Jobb och sånt..

Idag hade jag medarbetarsamtal med min chef. För andra gången i mitt liv kom jag undan att "utvecklingssamtal" utan skäll. Idag blev det tvärt om, bara massa lovord och vettiga diskussioner som kanske gör att man inte bara står och stampar utan kan visa framfötterna lite och komma någon vart. Givande och bra samtal!

Elin dök förbi och såg ut som hon svalt en badboll. Till mig sa dom när jag gravid att jag såg ut som jag svalt en basketboll, och det kan nog stämma rätt bra att jag gjorde. Men hon såg ut som hon svalt en rätt stor badboll dessutom. Herre gud, dom måste ha kollat fel, det ser ut som det ligger åtminstone tre bebisar i hennes mage! Söt-tjockis!

Idag har jag tagit på mig att jobba istället för Lena i helgen. Inte mycket fritid över för mig, fulla dagar flera dagar i rad. Egentligen skulle jag ha hängt hos Bella imorgon kväll, men vi får se om jag hinner.. Behöver pengarna för mycket för att tacka nej till en helgs jobb..

1 kommentar:

Åsikt? Låt höra: