fredag, mars 06, 2009

busspendlartankar


Nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Jobbar heldag idag och kommer med andra ord inte att vara hemma förrän vid nio, tidigast. Det suger skit att vara borta så långa dagar från Haley men måste man så måste man. Hur som helst var det annat jag satt och irriterade mig över innan jag började skriva. Nämligen Tv-reklamen för Kvick's kök. Inte nog med att den är du bbad, dom verkar vilja att den ska vara det. Som om att det var en häftig effekt. Dessutom är den upplagd att vara något slags halleluja-tema. Som på sånadär knäppa möten för att få in folk i sekter (eller dåliga affärer). Hela jävla reklamen stör mig, men att dom sedan avslutar med att alla skulle ha råd med ett häftigt kök.. Vilken dum jävla kommentar! Att dessutom ha som slogan! Alla har väl för fan inte alls råd att hosta upp 35tusen spänn! Okej att det är uppenbart ljug när dom i andra reklamer tjatar om rena golv eller skinande disk, men att påstå att alla har 35tusen att lägga ut på ett kök tycker jag är så himla dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: