lördag, januari 31, 2009

Chokladbollstarmen kallar.

Är sjukt sugen på något. Choklad allra mest. Skulle vilja ha chokladbollar men jag vet faktiskt inte om min hand pallar. Skulle ju vara så grymt gott med lite choklad. Fick jag bara äta en enda sak tills jag dör skulle det nog bli choklad. Eller ost. Ost är också sjukt gott. Ska kanske ta mig ett försök att göra dom där chokladbollarna. MUMS!

Haley sover äntligen. Alltså, jag vill ju verkligen umgås och busa med henne. Men när hon börjar bli trött och gnällig slipper jag gärna, då tycker jag det är bättre att hon sover en stund och kommer upp utvilad och gladare istället.

Har testat alla mina byxor i garderoben. Kände att jag var tvungen att rensa ut det skit jag ändå inte använder. Men varje gång jag satte på mig jackan eller skorna till byxorna för att kolla hur det såg ut så började Haley att skrika eftersom hon trodde jag skulle gå ifrån henne.. Så det blev till att lägga byxprojektet åt sidan.

Nej, min chokladtarm säger åt mig att gå till köket. Bäst jag lyder så jag inte dör i chokladsug. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: