fredag, januari 23, 2009

Börjar om på ny kula.

Min befintliga blogg befinner sig på blogg.se, men eftersom att deras sida verkar vara näst intill omöjlig att öppna via mobilen (vilken jag surfar mest med) så har jag nu givit upp. Mitt nya lilla extratids-projekt får alltså bli att fixa allt hit. Det står faktiskt till och med i instruktionerna på hemsidan för min min mobil att den är "kompatibel" med just denna blogg. Jag pallar inte springa runt med datorn under armen hela tiden. Den väger, tar plats och har ett skitdåligt batteri. Då är det bättre med mobilen som har internet, kamera och allt nödvändigt direkt på plats. Dessutom får den ju plats i fickan! Jag är kär i min mobil. På riktigt. En stor sorg är att den har damp och vattenskade-sjukan (eller något åt det hållet). Den Tog sig ett skutt ur Ninahs hand och landade (efter några skutt till) i en stor hög med blask (smält snö). Typisk otur. På måndag när Ozkar är tillbaka ska jag be honom skjutsa mig till Siba så jag kan lämna in den och be dom fixa bort sjukdommen den lille stackars rackaren har!
Jag måste skynda mig med några saker, glömde helt bort tiden. http://myprettylife.blogg.se/ - utifall ni skulle bli nyfikna på länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: