måndag, april 14, 2008

..jag är fortfarande en segis!

En timme senare har jag fortfarande inte kommit någon vart.. Eller okej, jag har hämtat en stor flyttkartong från förrådet att stoppa ner jackor, mössor, halsdukar, handskar och kanske några kuddar i. Och så har jag värmt på gårdagens middag och ätit till lunch. Vikingbåt från Ken's.. Jag älskar kebabpizza, mumma!

Det känns som att jag bara skyller på att jag inte vet vart jag ska börja, för egentligen så vet jag ju vad som ska ner i lådan jag precis hämtat upp. Och så vet jag vad som jag kan packa ner i från köket. Fan vad dålig jag är som skyller ifrån mig på annat. Ta dig själv i kragen nu och gör lite nytta för fan! ..suck! Jag har suttit och funderat på om jag ska tvinga hit Ozkar, men jag gör det inte för jag vet att om han kommer hit så kommer jag bara vilja att leka med honom och så kommer jag inte alls att göra massa viktigtheter som jag borde.

Fick brev från Linda idag med. Hon har vart i Thailand i tre månader så jag tycker visst att det var på tiden med ett brev! Hon lyckades fylla fram och bak-sida på ett A4, bättre än inget! :) Jag ska skriva tillbaka och vara en duktig brevvän när jag slutat göra nytta (fast som sagt.. först måste jag börja att göra nytta).

Alltså, nu är jag helt "sne" på magen igen. På vänstersidan ser det ut som att jag är en ganska så normalbyggd människa medans på andra sidan är jag tjock som en gris. Barnmorskan sa att Korv har sin rumpa där.. Det kommer att bli svårt att få ut Korv om han/hon är så fet om arslet! Haha, suck! ..hela tiden är det full rulle kanelbulle. Jag vet inte vad det är som är så himla kul med att bara ramla runt i hundra år. Det är bra att Korv trivs men själv blir jag mest illamående. Nåja, det är snart över..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: